måndag 24 oktober 2011

Resultaten för v 9

Vikt: -1kg totalt - 14,1kg

Mått
Mage: -1cm totalt 17cm
Lår: -1cm totalt 14cm
Bröst: -1cm totalt 12cm
Rumpa: -1cm totalt 15cm

Jag är lika förvånad varje vecka hur bra det går:)
Jag är otroligt nöjd:)

Så synd bara att ja inte kan se själv att ja gått ner, visst ja känner ju på kläder och så men när ja kollar mej i spegeln så känner ja mej fortfarande fet:(
Men ja tror man kollar sej blind:/
Tur att andra ser en skillnad för ja behöver verkligen höra det!

Tack till er alla som peppar mej, ni är underbara:))


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

M. sa...

Ett sätt att se det på är kort. För, under och efterkort. ;-)

Anonym sa...

WOW! Hejja dig! Måst kännas fantastiskt. du är väldigt inspirerande och jag ska själv försöka ta tag i det där med mat och träning. Inte för att gå ner eftersom jag kämpat med att gå upp pga ätstörning men för att må bra och få min kropp att må bättre och orka mera. Men de är inte lätt.... för mig alltså. Kram

Marie sa...

Tack så mycket :)

Anonym sa...

Hej! Här kommer en anonym kommentar till ;) Dock inte av det kritiska slaget. Jag ville bara säga att jag är superimponerad av dig och din enorma vilja och glöd. Jag satt just och läste ditt träningsschema under "Frågestund" och jag är mäkta impad över att du pallar med att hålla detta upplägg.

I ett annant inlägg så skrev du att det går att ta reda på vem det som skriver anonyma kommentarer. Jag undrar HUR? Jag har en vän som också bloggar och hon får rent riktigt elaka kommentarer ibland. Det skulle vara mycket intressant att veta vem det är som ligger bakom. Som jag har förstått det så måste man polisanmäla inlägget för att kunna ta reda på det, men det kanske har ändrats? Sen ska dessutom inlägget som man polisanmäler vara utav en riktigt grym karaktär, annars så läggs bara utredningen ner och då går det inte att ta reda på vem det är iallafall. Hoppas att detta ändrats! MVH

Linda Olsson sa...

Fasen va duktig du är!! heja dig! :D

Tack för din kommentar. Han är bättre, så det är på väg åt rätt håll ni iaf :)

Kramar

Ida sa...

Det syns massor gumman!! Du var strålande vacker idag!! Tack för en underbar lunch!! <3 <3 <3

hedvig sa...

Såg dig ju igårkväll och kände inte igen dig först och gick och tänkte på länge hur mycket du gått ner! :D Idag vikarierade jag på Milos dagis och kunde SÅKLART inte låta bli att favorisera honom lite... men det får du inte säga till dem ;)