söndag 23 oktober 2011

Ska bara klarlägga...

En sak....
Fick en anonym kommentar, såklart;)
Om att ja skrivit om folk som snokar, ja ni kan ju läsa kommentaren själva!
Och jag tror dom flesta förstår att jag inte menade nåt illa när ja använde ordet snoka?

Menade ju mer att folk är inne och läser med det är många som inte tillkännager sej, vilket ja tycker är tråkigt, är ju roligare om ja vet vilka som läser min blogg och dom ja vet läser min blogg tycker ja att det är tråkigt att dom inte kommenterar!

Ska inte sitta här och behöva försvara mej egentligen för ja tror dom flesta förstod va ja mena!

Men självklart finns det alltid nån som måste hugga och den personen måste ju såklart alltid vara anonym;)
Synd att det går att ta reda på vem du är bara;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Fia sa...

Tack så mycket!Förhoppningsvis blir det inte långvarigt men just nu är det piller som gäller igen =(

Klart du inte ska sluta blogga! =)

M. sa...

Försvara dig inte! vi som känner dig vet nog hur du menade :-). Kram

Elvisa sa...

Hej!

Tycker absolut inte att du ska lägga ner, det är jättekul att läsa din blogg och se vad en gammal klasskompis gör. Och sen så är juh lilla Milo super söt.
Har nog inte kommenterat mest för att vi inte riktigt pratar, vi hälsar juh på stan men det är inte mer än det! :)

Annapanna sa...

I feel u... "folk" hävdar att de absolut inte läser min blogg och tycker sånt är löjligt... Sen ser man kommentarerna och vet att det är från de...