tisdag 29 november 2011

100 dagar

För 100 dagar sedan, förändrade ja mitt liv.
Jag tog ett av mina bästa beslut, att ta tag i mitt liv och bli den ja vill:)

Och jag är banne mej på god väg!
18 kg har runnit av min kropp och ca 8-10 kg återstår.
Jag mår så bra, jag är piggare och gladare och jag är glad att ja haft detta av fokusera på mitt i all sorg.
Jag har märkt hur många jag har runt omkring mej, både vänner och familj som stöttar mej och som tycker att ja gör ett bra jobb.
Jag har även märkt att det finns vänner som inte sagt ett ord?!

Dom sista kilona jag har kvar nu kommer säkert kanske bli svårare att bli av med men fasen va jag ska kämpa, det är värt både blod, svett och tårar:)

Tänkte visa några bilder för att jämföra lite. Den första bilden är tagen i somras.


Den här är visserligen tagen för ett år sen men ja såg nog likadan ut nu i sommras:/


Och den här bilden är tagen idag, 18 kg senare:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

pindur sa...

Jävlar vad snygg du är!!!!

M. sa...

Nu måste väll ändå du oxå se skillnaden? Grymt jobbat ;-) Kör hårt ;-). Lite envishet till så fixar du den "sista" biten oxå. Kram...

emma sa...

Vilken skillnad. Du är ju grymt snygg!!

Anonym sa...

Hejja dig! Du är så grymt duktig. Kram

Hella sa...

Gud vad fin du e :)
Jag gråter av skräck varje gäng jag kollar på kort som är på mej 2008 herremingud vad tjock jag var, men då inser man att man har gått ner iallafall, sen har jag några kilo kvar,meen just nu är jag för lat ;) önskar man hade lite av din styrka och vilja :)
Du är så duktig. Men det vet du nog :)
Kram

Anonym sa...

skrev en komentar här men vet inte om den försvann..så jag skriver igen ;) Bra jobbar Lisandra, kul med bilder så, så man kan se själv vad som händer, riktgt bra kämpat, härligt!

Kramiz Sara

111213 sa...

Skitsnygg!!! Vilken skillnad. Lycka till med de sista nu :) Dröjer nog inte lång tid om du fortsätter i den här farten!
Kram

Fia sa...

Sååååååå snygg du är, var du iofs innan också =)

Ida sa...

Du är superduktig tjejen!!
Jag önskar varje dag att jag hade din vilja och motivation.. Men en dag så hittar jag nog den mitt i mitt kaos..

<3

Sandra sa...

Du är såå jevvla snygg gumman. Det var du förut med såklart =) Du får bli min PT sen när jag ska ut och bli av med mina överflödiga kilon! =) Fortsätt kämpa gumman, du är bäst!

Anonym sa...

Du är så otroligt duktig, jätte bra gjort, och vilket slit men det ger ju resultat. Du kommer att fixa dom sista kg galant.

/ Sofie

Anonym sa...

Gud vad duktigt av dig!!
Önskar dig lycka till med dom sista kilona!:-)
Ansi

Bella sa...

Heja heja! Jätte bra jobbat, är imponerad över din bestämdhet=). Skit snygg är du!

Augustifamiljen sa...

Oj, jävlarns vilken skillnad. Duktig du är!! Och sååå söt :)

äppelblomman sa...

Åhh WOW vilken förändring! Men du allvarligt, inte kan du väl ha 10 kg kvar att gå ner? Då kommer det ju inte vara något kvar av dej;-)!
SNYGGO!
Kram K