tisdag 29 november 2011

Min första gång






Idag har ja blivit kund hos Gymgrossisten och gjort min första beställning och antagligen inte min sista;)
Det jag har beställt är lite sånt jag måste ha till mitt nya schema som ja ska berätta lite mer om när ja börjat med det ordentligt, måste ju få hem dessa saker innan ja kan börja helt:)
Nu blev ni allt nyfikna va? ;)

Men ja vet ju att ni är många som är nyfikna på mitt schema så självklart kommer det ett inlägg om det så småningom, så länge får ni gå in och kolla på det gamla schema under kategorin Mitt Nya Liv!

Och föresten stort TACK för alla underbara kommentarer i inlägget nedan, jisses, jag har nog aldrig fått så mycket komlimanger på en o samma dag, blev minsann lite röd om kinderna:)
Men åh va ni gör mej glada, ni skriver saker ja verkligen behöver höra, det är ju dom orden som gör detta så lätt, det hjälper mej så mycket i mitt kämpande, så stort TACK för det:)

Ni är BÄST!!!










Inga kommentarer: