torsdag 1 december 2011

I dagarna två

Milo och jag har varit lediga i dagarna två, igår var det nämligen stängt på dagis och idag är det min lediga dag!
Så vi myser på och har det riktigt bra:)

Igår följde vi med mormor och åkte hem till min mormor och morfar och vi hade en jätte mysig dag:)


Min fina mamma och fina mormor:)


Min fina morfar :)


Och idag då har det gått i ett, kl 9,30 va vi på dagis för att ta dagisfoto, sen va det bara att gå hem igen där Milos farmor vänta, hon var nämligen barnvakt under tiden jag va hos den hemska tandläkaren och domen idag var: INGA hål, jihipppi:)
Nu ska vi snart gå till dagis igen för att ta porträtt foto, ett himla farande fram och tillbaka:)


Och ikväll blir det hård träning för min del, 5 km löpning + 60 min step, me like:)

Håll utkik lite senare sen då kommer det nämligen en mumsigt men nyttigt recept och sen ska jag berätta lite mer om det nya schemat:)

Hej så länge!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Ida sa...

Lät mysigt! Det är ju såå mysigt där i Hultarp! =)