söndag 13 november 2011

Dan före dan

Ja alltså invägningsdan;)
Imorrn är det måndag igen, ja längtar nästa lite varje vecka:)


Varje söndag är det samma visa också, träna träna träna är det som gäller!
Idag har ja gått 40 min, sprungit 30 min och kört step i 30 min.
Och nu kl 21 när Beck filmen börjar ska ja sätta mej på träningscykeln och trampa lite, känns bäst så.
Är ju som sagt dagen innan..;)

Johan gissar på -1,5kg!
Jag tror inte på så bra resultat, efter mina -1,7 förra veckan så borde ja inte kunna få jätte toppen resultat?!
Jag hoppas Johan har rätt men det tror ja tyvärr inte, men runt 1 kg kan det nog va?

Vad tror du?

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

caroline sa...

Går du på viktväkarna och väger dig? jag tror odu har tappat 1,2 =)
lycka till i morgon.
kram

Tove sa...

Duktig du är :) ja gissar på -1,3 kg lycka till imorgon kram

111213 sa...

Jag tror på -1,3! Men håller tummarna för att det är mer ;)
Är så jäkla impad av dig alltså! Hur bra som helst!
Jag blir trött bara av att läsa om dina träningspass...haha :p

Lycka till imorrn :))

pindur sa...

jag känner att det är 1,4! vad får den som gissar rätt? (förutom en väldigt nöjd Lisandra alltså?) :) kämpa på gumman, kommer knappt känna igen dig när jag kommer hem om två veckor!

Jannie sa...

Jädrar vad hurtig du är människa!
Att du orkar!RESPEKT!
håller tummarna för idag såklart!

O tack för gratulationerna till Victor!