måndag 14 november 2011

Resultaten för v 12

Vikt: -1,1kg

Totalt: 17,3 kg

Mått
Mage: -1cm totalt 22cm
Lår: -0cm totalt 15cm
Bröst: -0cm totalt 14cm
Rumpa: -2cm totalt 18 cm

Totalt: 71 cm

Jag är väldigt nöjd med veckans resultat, det blev vad ja trodde ungefär, hade även räknat med att det kunde varit mindre med tanke på förra veckan -1,7kg!

17,3 kg är jäkligt mycket, jag kan faktiskt knappt fatta att ja lyckats med detta:)
Men det har jag gjort just för att jag bestämt mej!
Har man inte tillräckligt med vilja så går det inte.
Hjärna måste ställa om, man måste få ett nytt tänk!

Och jag vet att ja ska klara detta och ja VET att ja inte ska trilla dit igen.
Vet ni varför?

Jag har bestämt mej:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig! Rätt inställning. Kram/M.

Anonym sa...

Men va du kämpar! Jag är så imponerad av dig. Jag har kämpat ett tag med att gå upp i vikt och tyvärr får jag inte träna än för min kropp fixar inte de. Även om jag längtar efter att få röra på mig och bli lite fastare. Vi kommer flytta runt årsskiftet men exakt när vet vi inte. Vi har båda våra längeheter till sista januari men vill ju såklart flytta tidigare. Helst nu på en gång! Hoppas att du får en härlig vecka. Kram

pindur sa...

Jag har saft det förut och jag säger det igen; du är GRYM!!!

Louise - Tvillingar i magen sa...

Vad duktig du är som har gått ner så mycket! =) Härligt o se resultat, det gör en mer peppad till att fortsätta och du har ju gått ner riktigt mycket:)

Sv: Ja, den 15.e..Det är redan imorgon, hoppas verkligen du har gissat rätt för nu orkar jag inte gå med den här magen längre!! :)

Emma sa...

Jag måste få träffa dig snart och se dig live :) väntar på att läka ordentligt så jag kan börja träna igen! Får bli promenader så länge. Du är min idol :P
Kram

Ida sa...

Du e superduktig gumman!!! <3

Anonym sa...

Härligt jobbat, går ju hur bra som hälst för dig kul, hoppas du når dina måla snart, kul när de går så bra. Lycka till på färden,
Kramiz Sara

caroline sa...

ååå vad duktig du är, 1,2 gissade jag på, inte så illa det heller =)
kram