måndag 14 november 2011

Stor skillnad

Idag efter jobbet så följde ja med en kollega till Medley i lkpg för att köra step!
När ja kom dit blev ja jätte chockad, hade förväntat mej ett jätte fräscht gym men möttes av ett gym i en källare, där det va sladdar överallt och så allmänt tråkigt ut.
Och både jag och min kollega blev besvikna på passet, för det första hördes det inte va hon sa, för hon använde inte micken och sen va de så hattigt och hon körde lite så och lite ditten och datten!
Nä det va inget för mej:)


Däremot är ja oerhört glad över dom fina lokalerna Medley i Mjölby har, det är ju världens klass på det om man jämför!
Och instruktörerna är Mjölby är helt klart bäst:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Emilie sa...

Ja detsamma :)
Håret blev jättebra.. Lite annorlunda än annars då mitt egna underhår har en ganska dassig färg, detta blev lixom mer liv :)
Ja en page ja.. vi får väl se hur det blir med det, haha!

Måste ju tillägga att du är så sjukt duktig med din viktnedgång.. det gäller att ha självdisciplin, något som är lite dåligt hos mig ibland :P

Kram kram

Emma sa...

Skönt att du sa det, för jag har funderat många ggr på att åka dit efter jobbet, men vårt lilla Medley i Mjölby är ju det bästa :)) snart kommer jag och kör igen! Kör du torsdag o söndag forfarande?
Kram