tisdag 15 november 2011

Dagens tips

Vet att jag har några goa läsare bosatta i underbara Göteborg!
Och ni har sådan tur för att det är nämligen så att världens bästa PT alltså min fina vän Petra har lämnat Sats Stureplan i Stockholm och flyttat till Gbg för att jobba på Sats Kompassen!

Så det ja rekommenderar är att ni ringer dit och bokar tid med henne.
Ni kommer kanske ångra er för stunden för antagligen tränar hon skiten ur er, men i längden kommer ni inte verkligen inte att ångra er:)
Tänk på att det är tack vara henne och min starka vilja som ja lyckats gå ner 17,3 kg!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Tack för tipset! Nu har jag iaf kommit på vad det blir, så hoppas han blir nöjd. Men jag vågar inte skriva nått om det ifall han är ute och snokar runt ;) hihi!

Kramar