söndag 13 november 2011

Fars dag

STORT grattis till alla pappor:)

Här hemma har va firat både Johan och min pappa.
När ja vaknade imorse tog jag en promenad till Ica där jag köpte färskt bröd, sen gjorde vi ordning världens brakfrukost, vi bjöd hit min pappa på farsdag frukost också, riktig mysig start på dagen:)
Av Milo fick Johan, blommor ett kort och ett presentkort på massage, vilket ja tror va mycket uppskattat:)
Bra gjort av Milo måste ja säga;)


Efter frukost tog vi alla på oss och gick ut och greja i trädgården, lite mysigt måste ja säga:)
Jag har precis lagt Milo för att sova middag och ska väl ta o plocka lite här inne medans Johan är ute och grejar fortfarande!

Hur har/ska ni fira den här dagen?


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Fia sa...

Tack för tipset!Får åka dit och kika nån dag =)

Vilken fin present Milo gett sin pappa.Här ligger pappan och sussar så han får sin present senare =)

✫Familjen Bus✫ sa...

hihi min sambo fick oxå massage, men blommorna skippade jag ;)

Visst var klänningen fin! hihi så himla kul med tjejiga kläder och allt sött :)
kram kram

✫Familjen Bus✫ sa...

hihi min sambo fick oxå massage, men blommorna skippade jag ;)

Visst var klänningen fin! hihi så himla kul med tjejiga kläder och allt sött :)
kram kram

Hella sa...

Tack detsamma!
:) kram!