lördag 12 november 2011

Lördag

Hur mysigt ser inte detta ut då?:)
Milo vaknade ganska tidigt igår kväll av mardrömmar, så vi flytta över han till våran säng!
Så mysigt så, förutom kl 4 imorse då han snurra runt som en virvelvind och fick för sej att gå upp och titta på barnprogram?!
MEN som tur va somnade han om och sov till halv åtta, så ja hann säga hej då innan det va dags för mej att åka till jobbet:)


Jag sitter just nu på pendeln och det droppar vatten från mitt hår, det hann nämligen frysa till is på väg till station, inte bra att gå ut med fuktigt hår;)
Nu väntas 5 timmars jobb sen tar jag helg:)

Vad hittar ni på i helgen?
Hur firar ni fars dag?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Emma sa...

Maja tjatar på mig att vi ska åka och köpa paket, så vi ska väl ta och göra det :)
Kommer firas med tårta skulle jag tro! Sen åker bi nog hem till morfar och firar honom.
Du är fortfarande lika grym och Johan fick sig en dänga igår eftersom du var nyttig och Johan bara läskas med godis :)
Hoppas du får en toppen helg!
Kram

M. sa...

Hoppas du får en härlig arbetsdag. Vi är påväg till skåne på dop över dagen. Imorgon blir det att baka en kaka och bjuda pappa på frukost på sängen :-). Kram.

Åsa-Har lagt uut bilder från Dubai sa...

Ser jättemysigt ut! Tyvärr kommer våran lördag att spenderas på akuten, för min man har haft ont i magen hela helgen så det blir troligtvis blindtarmsoperation för honom...suck! Kunde haft roligare....