fredag 11 november 2011

Inget fredags mys här inte..,

Fredagsmys för mej har dom senaste veckorna bestått av att sitta på träningscykeln och svettas, samtidigt som ja tittar på Idol.
Det gäller även idag, så upp och trampa, minst 45 min, sen har ja faktiskt köpt lite mörk chocklad som ja tycker ja förtjänar:)


Hoppas ni får en mysig fredag kväll:)

Och stort grattis till er som gift er eller förlovat er idag den 11-11-11, värt att nämnas tycker ja:)
Själv åkte ju min ring av som ni kan läsa i inlägget nedan!

Ja men trevlig fredag på er goingar:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

caroline sa...

har du en cykel hemma eller går du på gymmet?

emma sa...

jag körde typ en månad och gick nog ner ca 5 kg. Men nu ska jag köra igen, ska maila Petra att jag ska börja igen med samma schema. jag var iväg i Barcelona en vecka oxch hade svårt att komma tillbaka. Men nu ska jag köra igen. Då jag ska tentaplugga nu är det en bra tid då man behöver äta regelbundet. Jag äter ju kolhydrater till frukost och lunch men inte kvällen. Nu ska jag lyckas. man blir peppad av att se att du har fått grymma resultat.