fredag 11 november 2011

Idag åkte ringen av...

Idag åkte förlovningsringen av, vågar inte ha den längre!
Den har blivit så himla stor (eller ja det är väl så att mina fingrar krympt)
Och jag vill inte riskera att tappa den nånstans så idag ersattes den av denna ring, fin den med, men min förlovningsring är mycket finare, för den älskar jag:)


Ringen får väl ligga orörd tills den dagen då ja gått ner allt jag ska, för då åker ja till guldsmedsbutiken och förminskar den:)

På tal om saker som är förstora, igår kasta ja iväg 6 par jeans och i helgen tänkte ja att ja skulle gå igenom resten av mina kläder, allt är typ förstort nu!



- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Sandra sa...

Men du för tusan...kasta inget..jag går mer än gärna genom lite sen när liten ploppat ut! =)

Anonym sa...

Gillar stora kläder. ;-) Du kan ju sätta den i ett halsband.. Kram/M.

Jannie sa...

Tusen tack snälla du för awarden!
Så jäkla gulligt!

O sen kan jag bara säga att jag är såååå sotis på alla tappade kilon.
Satan va duktig du är!KRAM

emma sa...

vad roligt att se såna resultat. Måste komma igång igen med mitt schema från Petra. Mådde så bra när jag körde det några veckor i somras men den är så sjukt lätt att falla tillbaka i gamla fällor. Men nästa vecka tar jag nya tag!

rarelady sa...

åå gud så duktig du är, super bra jobbat.

caroline sa...

vet inte om min kommentar kom fram men fan va duktig du är. bra jobbat.

Ida sa...

Sätt ringen i en kedja runt halsen annars, det är fint :)