söndag 22 januari 2012

5 månader och godispåse

Jäklar vad tiden går fort, idag är det alltså 5 månader sen ja började med mitt mat och tränings schema och snart har ja nått mitt mål, som ja fortfarande inte vet vad det är, men ja är nog där snart;)
Några kilon till bara:)

Dom här månaderna har gått i en rasande fart och nu vet ja ju inte riktigt hur mycket ja gått ner eftersom ja ska väga mej imorrn. Men om man kollar från förra veckans resultat så är det ju 23,8 kg:)
Det hade ja nog aldrig anat att ja skulle gå ner, men ja fattade nog tyvärr inte heller att det va så mycket ja faktiskt behövde gå ner! Tragiskt!
Men det är ju skit samma, nu är ja där jag är och jag mår bra:)

Och ja måste erkänna för er vad jag gjorde igår hi hi;)
Eftersom Johan va på hockey i Karlstad så bjöd ja över min vän/kollega Helena hit, vi (läs hon) lagade god mat och drack ett glas vitt till det och när Milo somnat så plockade vi fram lite godis som vi hade köpt och ni anar inte hur ljuvligt det smaka;)
Fatta första riktiga godiset (förutom 70% chocklad) som ja köpt/ätit på 5 månader, ja gissa om det smaka bra?:)
Och på det slank det ner tre st cider också, det gör säkert påverkan på morgondagens resultat.
Men ja bryr mej faktiskt inte, ja unnade mej det godiset igår:)

Men ok ja ska erkänna en sak till, idag har det blivit 90 min pw, 45 min styrketräning och 40 min löpning och ännu en promenad blir det, måste nämligen hämta min cykel som står på station.
Ja så lite ångest har ja nog, men det är väl sån jag är antar ja;)

Och sen är det faktiskt grymt skönt att träna I love it:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emma sa...

Klart man måste få unna sig sånt! Och det är du värd, du får ju bort det lika fort igen :)
Jag blev av med några kg jag med, tyvärr bara vätska, och det kommer ju tillbaka lika fort igen :(
Men nu har kroppen tagit igen sig efter all skit så nu är det dags igen! Och du får va min stöttepelare :)
Kramis