måndag 23 januari 2012

En jäkla tung hink...

Idag kom jag hem med en present till mej själv;)
Nämligen en jacka, fyndade den på Inter Sport, idag va som tur va inte den jobbiga tjejen där;)
Det blev en McKinley, tidigare pris 1400:- nu endast 700:-
Det kallar ja fynd:)
Syns inte på bilderna men den är, svart,vit och limegrön:)


Har testat den under min kvällspromenad och den får toppbetyg av mej:)

Nåt kul väntade mej när ja kom hem idag, Johan drog med mej till förådet, där stod en hink full med grus.
Lyft detta sa han.
Det va ju lättare sagt än gjort, tungt satan:)
Ni kan ju gissa vad hinken vägde;)
Precis, 24,2kg, precis så mycket som ja gått ner.
Det va sjukt kul att få känna hur mycket det faktiskt är!
Att ja gått med all denna vikt...
Tacka f*n för att ja blitt av med det hi hi:)

För att sammanfatta denna dag, så säger ja bara en jäkla bra dag:)

Hoppas även ni haft det:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Ann sa...

Riktigt snygg jacka!!
Du är underbart duktig och kämpar som
Bara den!! Grattis till allt som gått din väg
med träning o vikt! Häftigt att se att det faktiskt
funkar. Fortsätt kämpa Lisandra!!!! =)

M. sa...

Häftigt gjort av Johan!

M. sa...

Häftigt gjort av Johan!

Hella sa...

Han va fiffig han :)
Hm.. Håret ja Njä vet inte vad jag har tänkt? Har inga ideer just nu så nu får det bara va tills jag har lite mer hår att "jobba med" :)

Snygg jacka :) kram

pindur sa...

Vad gulligt av Johan! :) fattar du hur grym du är hjärtat? kram

Johanna sa...

Man får lite perspektiv när man tvingas bära EXTRA på den vikten man tappat :-)

Själv har jag tappat vikten av en tvåsitssoffa här hemma och gissa hur det gick när jag försökte "slänga den på ryggen"? ;-) Sådär va :-)

Kram