måndag 23 januari 2012

Resultat v 22

Vikt: -0,4kg

Totalt: -24,2kg

Mått
Mage: -1cm totalt 31cm
Lår: -1cm totalt 19cm
Bröst: -0cm totalt 19cm
Rumpa: -1cm totalt 28cm

Totalt: -104cm

Jag är jätte nöjd med det här resultatet.
Det måste ja ju va med tanke på hur mycket gott jag åt i lördags och med tanke på att det inte är mycket kvar nu:)
Jag hoppas på att jag gått ner det som är kvar till slutet av februari.
Det vore så skönt att bli "klar" att ja når den målvikten där ja vill ligga så ja kan börja äta lite mer vanligt och slippa ha den här pressen varje vecka att ja ska ha gått ner.
Det enda ja ska göra är att behålla den vikten, jag har sagt det förut och jag säger det igen, ja ska/kommer ALDRIG att gå upp dom här kilona igen!!

För fan 24,2kg på 5 månader, jihaaaa va ja e glad hörni:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

M. sa...

Duktiga du! Inte utan att en annan får lite dåligt samvete...