lördag 14 januari 2012

Seanse

Äntligen är denna dag här, i flera veckor har jag väntat och längtat:)
Idag ska ja nämligen träffa ett Medium:)
Eller rättare sagt jag ska på seanse, min syster och några kollegor ska också med:)

Nån gång vill ja såklart gå helt själv, men detta kändes som ett bra alternativ första gången, det kostar inte så mycket och skulle det va så att det visar sej att hon inte vet ett dugg vad hon pratar om så har ja inte kastat en massa pengar i sjön:)

Sak samma, jag har inte kunnat sova nåt alls inatt, jag har legat och grubblat på vad hon kanske skulle kunna säga och vad jag hoppas få ut av det.
Försöker att inte ha för höga förväntningar, men det är svårt.

Berättar mer om detta senare:)

Har ni träffat ett medium nån gång, isåfall hur var det?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå spännande, lycka till med seansen, själv har jag varit några gånger hos ett medium, (både bra medium och mindre bra medium) rätt så spännande, att de vet saker som de inte ska veta, sen märker man rätt så fort om de är "äkta" eller inte. Har även varit hos en som får kontakt med de som inte finns hos oss längre,de är också väldigt kul hur de kan beskriva och förmedla så man vet vem det är och vilken hälsning de har. Hoppas du får en tippen dag på seansen.

Kramiz Sara

Fröken M sa...

Meen åh va spännande !! jag är JÄTTE nyfiken på hur det gick :) kram