måndag 16 januari 2012

Resultaten v 21

Vikt: -0,5kg

Totalt: -23,8kg

Mått
Mage: -0cm totalt 30cm
Lår: -1cm totalt 18cm
Bröst: -0cm totalt 19cm
Rumpa: -1cm totalt 27cm

Totalt: 101cm

Jag är riktigt glad, det blev bättre resultat än jag förväntat mej:)
Jag gick ju ner ca 1,5kg av maginfluensan men ja visste ju med mej att så fort ja börjar äta igen så sätter det sej fast på kroppen igen och det gjorde de.
Så ja trodde ja skulle stå still denna vecka, men lyckades gå ner 0,5kg så det är ju toppen:)
Jag är så nöjd så, och vad säger ni om att ja gått ner över en meter i centimeter över kroppen??
Det är helt GALET rent ut sagt, hur jäkla fet va jag egentligen???
Helt sjukt att man inte ser det själv, eller till viss del gör man väl det och till viss del lever man väl i nån slags förnekelse:(

Men nu är ja på rätt väg och igår klämde ja i mej ett par byxor i strl 38 som ja fick av min mamma, jag stod nästan och hoppa av lycka där hemma hos dom:)

Jag är så tacksam för detta så ni anar inte, nästan så en lite tår kommer, av glädje såklart:)
Jag är så tacksam:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Ida sa...

Du är superduktig gumman!!

Nyfiken på hur det gick på seansen..

<3

M. sa...

Herregud! Du försvinner väll inte? ;-) Så roligt att det går så bra! Kram på dig!

Fia sa...

Det är ju inte klokt så duktig du varit/är!Ja jag är så imponerad av dig!!!

Jätte bra med plastblommor, bara dom inte ser så plastiga ut.Dom från Go Ulla är ju hur fina som helst och står man inte och synar dom så ser dom äkta ut =) Hoppas det finns sen i höst haha