onsdag 29 februari 2012

Minns tillbaka

Så här dags för två år sen kunde jag inte ana att det va sista dagen/natten som gravid med 5 veckor kvar till bf och väskan fortfarande inte packad.
Men på natten vid toalett besök så sluta det inte rinna, vattnet gick.
Direkt fick vi åka in till bb.
Några timmar gick och det hände inte så mkt, till slut satte det fart kl 12 var ja bara öppen 3,5 cm, och drygt 70 min senare kunde ja börja krysta och kl 13,42 kom våran älskade lilla pojke ut:)

Så älskade från första stund:)


Kan inte förstå att det har gått två år imorrn, jag minns den dagen som om de vore igår. Den bästa dagen i mitt liv.
Många vill bara hem efter en förlossning, vi fick vara kvar på neo i 8 dagar, men det va så himla mysigt. Kan sakna den tiden nåt fruktansvärt.
Vi hade familj och vänner på besök hela tiden, vi hade ett eget rum med tv, vi bara levde i våran lilla bubbla och hade det mysigt:)

2 år senare har vi en charmig, underbar liten kille som förgyller våra dagar. Den största kärlek jag någonsin känt.

Min fina lilla Milo imorrn är det din dag:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Lilla sötnosen !
Visst är det märkligt att tiden går så fort...
Hade han stannat där inne hela "graviditeten" kanske han och V hade delat födelsedag den 5 april, men nu får ni fira ordentligt i morgon istället !!
GRATTIS från oss :)

111213 sa...

Känner likadant!
Vi var på neo i 4 dar med eget familjerum (Max bodde med oss därinne de 3 sista dagarna)
Man var verkligen i en slags drömvärld. Kan längta tillbaka så det gör ont i hjärtat ;)

Stort grattis till Milo på 2-årsdagen imorgon!

Caroline sa...

Tack så mycket!!! :) Grattis till Milo på den stora dagen! :)

Caroline sa...

Tack så mycket!!! :) Grattis till Milo på den stora dagen!! :)