onsdag 1 februari 2012

Nattskräck

I samband med att Milo haft feber så har han även lidit av nattskräck några nätter.
Han har haft det några gånger förut och ja tror mej minnas att det varit när han haft feber och jag vet några gånger i somras dagarna efter att min morbror gått bort!
Jag tycker så synd om min lilla kille son bara gråter och skriker och inget man gör hjälper:(
Och man ska ju absolut inte väcka dom utan bara finnas där och trösta!


Inatt höll det i sej länge och mitt mammahjärta gråter, usch det är så hemskt och obehagligt och se sitt barn så:(

Men idag är lillen feberfri och då hoppas ja även att denna dumma nattskräck är borta!


Har era barn lidit av nattskräck?
Hur blir era/erat barn?
Har ni kunnat gjort nåt som hjälpt dom att lugna ner sej?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: