onsdag 1 februari 2012

Självklart kan jag det

Fick en anonym kommentar igår och jag blir alltid lika nyfiken på vilka dessa anonyma är?;)
Iallafall så fick jag frågan om ja kunde skriva ner vad jag äter på en vecka och hur mycket!
Och självklart kan jag göra det:)
Har gjort det en gång förut men det är ju några månader så det är nog dags igen då ja ändrat lite i kosten!
Så på måndag startar ja detta och sen skriver ja ner vad jag äter varje dag i en vecka:)




Slänger in en dagens, denna tröja köpte jag på Cubus för endast 49:-
Byxorna är från Carlings:)

Och min görsnygga herrklockan är från ur&penn:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Roz sa...

Gud va spännade med ett mat redovisning:) Håller sjäv på med kampen mot kg, en månad avklarad! Men behöver lite motivation så se vad du äter som verkligen ger resultat kan faktiskt vara det jag söker. Håller ögonen öppna nästa vecka:)