torsdag 9 februari 2012

Ont i föttera?

Trots e sjuhelvetes skoskav så blev det 35 min löpning idag, på det kom jag 5,7 km.
Känns helt ok iallafall eller?
I maj när jag sprang blodomloppet (5km) så gjorde jag det på 42 min, idag sprang jag 5 km på 31 min, det är elva minuters bättring, det får ja väl va nöjd med:)
Men i maj när det är dags för blodomloppet igen hoppas ja att ja springer på under halvtimmen:)
Vad tror ni om det?


Nån som kanske inte har skoskav men som lär ha lite ont i fötterna imorrn är lilla Milo som trippat runt i mina högklackade skor idag:)
Ha ha så nöjd liten kille:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Fy fasen va duktig du är! Nu vill jag oxå känna mej piggare så att jag kan springa! Aj aj för din blåsa... Sånt gör ont:-(
Kram K

Fia sa...

Va duktig du är! Själv hatar jag att springa så därför går jag. men många säger att springer nästan när jag går hahaha.

Vilket skoskav!Jag fick ett under min ena tå av min tåring, fy tusan vilken blåsa det blev.Hoppas Milo klarar sig utan ett trots allt klackande =)