tisdag 21 februari 2012

Resultat v 26

Vikt: -0,2kg

Totalt: -26,0kg

Det är ju inget bra resultat alls, men ja blev ändå glad för jag hade räknat med plus, med tanke på att ja åt både på alla hjärtans dag och i helgen!
Och jag är glad att ja nu passerat 25 kg och kommit upp eller ner eller va man ska säga till -26 kg:)

Men som jag skrev igår, nu är det inget inplanerat vad gäller resturangmat eller alkohol så nu kör jag järnet:)

Nästa invägning ska det va grymma resultat:)
Det ska ja se till minsann:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Wiii du är ju såååå grym! -26 kilo är ju såååå bra!!Men så mycket mer ska du väl inte gå ner va?
Kram K

Ann... sa...

När du tar PW på 60min, hur många km blir det då ca? Går du i stan eller i något spår?

Lisandra sa...

Svar till Ann

Jag vet faktiskt inte hur långt det blir, jag har två olika rundor jag brukar gå och båda tar 60 min men har faktiskt aldrig kollat hur långt jag kommer:)