onsdag 25 april 2012

Bik Bok djungeln

Halva priset i hela butiken, gissa om det genast förvandlades till en djungel där alla tjejer förvandlades till lejonhonor som slogs för att få vad dom vill ha....


Okej kanske inte riktigt, men inte långt därifrån;)
Själv kom ja ut därifrån levande och med 3 tröjor och en skarfs:)
Hade säkert kunnat hittat en massa mer, men ja kände mej så stressad och det va folk överallt!
Men jag är nöjd iallafall:)

Och självklart kommer det kort på mina fynd, men det får bli imorrn. Nu när ja kommer hem ska ja nämligen ut och springa:)

Kul att det kommit in så mycket frågor ang mitt kostschema:)
Kom nu ihåg bara att jag är verkligen inget proffs alls när det gäller kost, utan ja skriver mer utifrån min egna erfarenhet:)
Vill ni ställa frågor så gör det i inlägget nedan:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: