söndag 22 april 2012

Söndag hela dan

Milo följde med mamma och Niclas hem förut så jag fick helt plötsligt lite tid för mej själv!
Passade då på att åka till gymet för att köra lite styrketräning och intervaller på bandet. Tog även ett besök på solarieöarna;)


Efter gymet så tog jag och gick ut till mamma och Niclas:)


Och där hemma hade Milo busat runt för fullt och även åkt lite på sin fyrhjuling!
Nu är vi hemma och jag har precis klippt mina två grabbar, det var välbehövligt. Skomakarens barn eller vad är det man säger;)

Nu ska vi bara lista ut vad vi ska äta för kvällsmat sen blir det nog en lugn och skön söndagskväll:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack gulliga du :) jag är i v 21, får man börja räkna ner nu? Hihi. Vad duktig du är som kämpar på med din träning!! Längtar tills jag oxå kan ta en löprunda!! Och du, skitsnygga glasögon förresten, passar dig jättebra!

Kram kram