söndag 22 april 2012

Tusentals kort

La in alla mina iPhone bilder på datorn och passade även då på att ladda upp dom på fuji.se och framkalla dom....
Oj va ja ångra mej, det har tagit mej över 2 timmar att gå igenom ca 1500 bilder...
Men nu har ja valt ut alla favoriter och dom är nu på väg hem till oss:)
När Milo var bebis så va ja så noga med att framkalla kort en gång i månaden ibland oftare för att det inte skulle bli så mycket kort, nåt jag varit dåligare på senaste tiden;)

Men nu är det gjort och ja längtar efter att få sätta in dom i fotoalbum:)
Jag är lite gammalmodig kanske, men bästa sättet att titta på foton är genom att bläddra i ett fotoalbum:)

Är jag hemma hos farmor/mormor eller mamma så kan ja sitta i timmar och bläddra i deras album och minnas tillbaka.... Underbart:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Melissas Prinsar sa...

åh jag va som dej eller är som dej när vincent va liten framkalla ja kort jämt å hela tiden nu med linus har ja knappt framkallat några alls :/

Ida sa...

Jag är precis likadan, vill också helst ha dom i album att titta i :) *Mycket roligare, plus att det är sååå tråkigt om bilderna försvinner i datorn om den går sönder!