söndag 24 juni 2012

Midsommar del 2

När vi lämnat Milo hos farmor och farfar så åkte vi tillbaka till Guy för lite party:)

Jag var verkligen super laddad sen flera dagar tillbaka och det var verkligen SÅ himla kul:)
Fina Gabbi fick känna på hur vi festar här i Mjölby ha ha;)



Min stiliga pappa:)


Här har Anna precis åkt i poolen med kläderna på och hon var inte den ända, därav mina klädbyten;)
Tillslut hamna alla i poolen, vissa med kläder och vissa fegisar i badkläder;)


Men med 30 grader varm pool så var det inte så dumt ändå;)



På den här muren stod jag i stort sett hela kvällen och dansa röven av mej ha ha, men bilder på det hoppar vi över ha ha:)
Kul hade jag iallafall, det var en riktigt lyckad midsommar:) tradition kanske?;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: