söndag 24 juni 2012

Lördag och söndag

Igår (lördag) när vi vaknat till och hämtat Milo så åkte vi till mamma och Niclas och åt glass och jordgubbar.
När vi sen kom hem märkte vi att Milo var lite hängig och visst hade han väl feber. Han somna 18,30 i soffan och vaknade klockan 10 imorse.


Vi hyrde film och myste ner hos i soffan och åt en massa onyttigheter och bara var.
Och när vi vaknade imorse så blev det brakfrukost:)


En lunch på Gusto med Gabbi och syrran har hunnits med också:)
Efter det åkte Gabbi tillbaka till Gbg och jag hem till min sjukling som jag kramats med hela eftermiddan!


Helt utslagen har han varit min lilla kille!


Men trots 39 graders feber så har vi briljerat i innebandy;)
Lägg märket till skorna;)


Men i skrivande stund ligger det en utslagen hjälte i min famn.
Min fina lilla kille:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Rebecka sa...

Hoppas han kryar på sig snabbt!
Ha en bra dag trots det här jäkla skitvädret :/