måndag 25 juni 2012

Semester

Att vakna upp till detta hemska väder va inte riktigt vad jag önskat till min semester.
Det fullkomligt vräker ner och sen vi vakna har det inte varit uppehåll en endaste gång!

Det lite positiva med det är att Milo fortfarande är sjuk, så en dag inne med en massa mys var ändå planen, då är det bättre med regn än solsken;)

Milo har feber för tredje dagen i rad, han äter nästan inget. Men han dricker jätte bra.
Vid frukosten satt han med oss vi bordet och helt från ingenstans kom en kaskad spya, sen en till och en till och ännu en till.
Köksbordet, köksgolvet och hallgolvet, fräscht va?;)
Jag tog Milo och hoppa in i duschen och Johan fick städa;)


Jag kan ta bajs och sånt men när det kommer till spyor då tar det stop och det vänder sej i magen på mej:/

Nu blir det film och mys med min lilla sjukling!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Usch stackars liten...:-( Hoppas att det var de sista som skulle ut nu och att det vänder!
Ktya på söta milo!
Kram K