måndag 25 juni 2012

Regn och tråk

Idag har det känts som söndag tycker jag.
En riktigt mörk och lång dag är vad det har varit:(
Milo mår lite bättre, men ska inte ropa hurra än. Vi får se när han vaknar imorrn!


Det bästa med regniga dagar, om det finns nåt sånt är man får lite gjort;)
Jag har rensat bland alla mina skor och Johan fick rycket och började måla lilla toan.
Så vi åkte till Färg&Golv och kollade golv, toalett och komod och sånt som hör till.
Imorrn får vi reda på när dom kan börja renoveringen:)
Det händer som sagt grejer när det regnar, men det blir visst lite dyrare då oxå;)

Nu ska ja öka på sommarkänslorna med lite Lotta på Liseberg:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

rarelady sa...

Men tack söta du, jag hoppas också jag är här för att stanna.. jag ska göra mitt bästa!
Hoppas allt är bra med dig coh fmiljen,det ser så ut.
stor kram