torsdag 9 augusti 2012

Hej gymet och hej träningsvärk

Den här sommaren har inte den här tjejen direkt varit stammis på gymet;)
Jag har inte satt min fot där på minst 3 månader!
Anledningen är att jag hatar att ställa mej inomhus på ett varmt gym mitt i sommaren, en rätt kass anledning skulle man kunna tycka då vädret i sommar varit under all kritik!
Istället har löpning och pw blivit min träning!
Och det kommer alltid vara min prio ett träning, för det är det jag gillar mest:)
Men det skadar ju inte om musklerna får jobba lite mer;)


Så idag blev det ett svettigt pass på gymet, svetten rann. Trodde ett tag ja skulle rinna bort;)
Hela kroppen skaka efter bara några minuter, men fan va gött det är! Känslan man får efteråt är helt jävla underbar:)
Så från och med nu är det minst 1 pass styrketräning i veckan som gäller och alla andra dagarna löpning och pw.
Nu ska sommarkilona och dom sista kilona bort, så det så!!!

Nu jävlar är jag taggad och motiverad till att ta tag i dom sista kilona!

P.S det va nära att ja ringde taxi efter gymet, att cykla med ben som skaka som asplöv är inte att rekommendera ha ha ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

caroline sa...

hahaha, känner igen det där med taxi, inte lätt att tryucka ner gaspedalen på bilen ens efetr att man gjort ett stenhårt pass =)