fredag 3 augusti 2012

Officiellt över....

I veckan har det varit Skänninge marken, och med den innebär det slutet av sommaren!
Slutet på vilken sommar kan man ju undra, sommaren som aldrig kom.
Visst känner man sej verkligen snuvan på den här sommaren?
Jag tror faktiskt man kan räkna x antal soldagar på båda mina händer:(

MEN sommaren har ju självklart varit bra ändå!
Vi har haft många härliga dagar oavsett sol eller regn.
Vi har gjort en massa roligheter!

Men nu längtar jag till vardagen, Johan och Milo har semester nästa vecka också. Sen kan vi börja med rutiner och allt igen.
Och med rutiner menar jag inte Milo, helt otroligt nog så har han i stora drag somnat på samma tid som vanligt.
Det är mina och Johans rutiner som rubbats, med både mat och träning.
Visst har man rört på sej och tänkt lite på maten, men många gånger inte. Ja vet i sjuttsan va ja stoppat i mej denna sommar.
Alldeles för mycket vin och godsaker. Men det är bara sommar/semester en gång om året!
Nu kommer hösten och då tycker iallafall jag att det blir så mycket lättare att ta tag i allt igen och skapa en bra och fungerande vardag:)

Ang mitt blogguppehåll, så har jag bara inte haft lust.
Och känner väl ingen jätte lust över det nu heller!
Kanske dags att sluta?!

Det tåls att fundera på, kanske om ja låter det vara ett tag att det kan bli kul igen:)

Nehe fredag och det vankas jobb, ha en mysig helg:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

caroline sa...

näää, inte över! Men jag kan säga att jag får ny energi av att lägga ner det ett tag emellanåt. MAN orkar inte konstant hela tiden, iblnad kommer livet i mellan =)
kram

111213 sa...

Nej, sluta inte blogga :)