onsdag 6 februari 2013

Bästa bästa

Min lilla pajas:)


Den här veckan är det Milo och mamma vecka!
Vi leker,busar,skrattar,gosar,
spelar hockey,tittar på film och jag bara njuter av varenda sekund!

Att en sån liten människa kan ge så mkt kärlek, min lilla stora pojke! Som snart fyller 3 år och mest av allt önskar sej en brandbil och såklart en massa hockey grejer:) hockey tokig som han är!

3 år, hur fort har inte det gått?
Från spädbarn, till en kille som pratar som han inte gjort annat och som numera sen några månader tillbaka är blöjfri och är så duktig så!

Det är dags för ett nytt kapitel i våra liv och jag ska göra allt i min makt för att det ska bli så bra som möjligt:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Ida sa...

Härligt att höra! Och kul att du är igång med bloggen lite igen :) saknat att läsa den!