fredag 8 februari 2013

Glad men trött

Ni kanske minns att ja skrev för några månader sen att jag hade nåt nytt att fokusera på?

I tre veckors tid har ja kämpat, pluggat, druckit en jävla massa kaffe och idag kom belöningen!
Eller ja en del av den iallafall:)
Jag har nämligen klarat uppkörningen idag:) har gått en tre veckors intensivkurs för att ta mitt körkort.
Lyckan var total när jag fick höra ordet GODKÄND!!!
Jag kan inte beskriva känslan, men ja tror dom flesta av er känner igen den!

Nu har ja teorin kvar, bara några dagar kvar;)
Och ja hoppas och önskar att jag kan få va en av dom som får skriva KÖRKORT på min statusuppdatering på Facebook;)

Dom här veckorna har varit så himla roliga, världens bästa körskola med världens bästa lärare, dom är grymma:) som ja skrattat dessa veckor:)

Men så trött ja varit, klockan har ringt runt 5 på morgonen och det har varit långa dagar med mycket att ta in på kort tid. Jag ser verkligen fram emot helg och två dagar med sovmorgon. Kommer sova som en prinsessa inatt;)

Idag är jag glad och det går som ett lyckorus genom hela min kropp, känslan är härlig, väldigt härlig:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis, underbar känsla :)

äppelblomman sa...

Åh fy fan va roligt! Fy fan va du är bra! Grattis!!! Teorin kommer du att fixa galant!
Kraaaaam K