måndag 22 november 2010

Ny vecka...

Ja då va det måndag igen, en ny vecka med en massa kul att se fram emot, hela veckan är fullspäckad, sånt gillar vi:)

Idag har vi varit på babysång som i vanlig ordning, blev ju även en lunch med Emma, Jossan o barnen också som i vanlig ordning:)
Här kör vi på traditioner haha;)

Va underbart att gå hem från stan förut, Milo somnade gott i vagnen o jag gick o bara njöt, kallt o skönt i luften o några flingor som föll till backen, nu längtar ja verkligen till julen!
Till helgen ska här julpyntas o bakas både lussekatter o pepparkakor, julstämning på HÖG nivå:)

Fler som längtar till julen?
Har ni handlat klart alla julklappar?
Jag har tre st kvar, till min syster och till sen till Milos två kusiner!
Skulle gärna ta emot lite tips om vad man kan köpa till två grabbar på 12 och 15 år?

kram

5 kommentarer:

Sannie sa...

Till en snygg tjej på 19 år kan du köpa presentkort på intersport eller presentkort på vivistyle.se. :) p.s får jag vara med och baka? :)

Tora - Viggos mamma sa...

huua jag längtar inte till julen, gillar inte dne högtiden riktigt ^^ ska dock bli mysigt i år iofs då vi nu är en egen liten familj. :)

Tack för tipset! Har funderat mycket fram o tillbaka om det är nödvändigt att ha en mobil över skötbordet O det kanske det faktiskt är. Får försöka hitta någon :)

Hanna sa...

Usch, jag har inte ens börjat med klapparna.. :/
Det blir väl stress med det som vanligt :) Men det hör la till!

Madde sa...

Hon går på k-höga..
jag gilla de så mycket i början och de är ju så himla fint och fräscht verkligen..
men nej jag tycker inte de passat oss sista tiden..=(
sen vet inte jag om allt handlar om att jag inte hittar nån personkemi till förskolelärarna eller om jag retar upp mig på små fel..
kram

Anonym sa...

Får man komma och fika på ditt julbak efter helgen? /Karin