tisdag 30 augusti 2011

Dagis killen:)

Idag var jag bara med 20 minuter på förskolan, det kom nån tår när han vinka i fönstret men ja skulle gissa att det gick över lika fort, men visst är det jobbigt när han bli lessen.
Samtidigt så vet ja ju att det faktiskt går över rätt fort och han har jätte kul på dagis sen:)

Jag själv tog en timmes pw direkt när ja gått därifrån, skönt att ha det gjort.
Nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad ja ska göra?
Kanske skulle unna mej en timme i soffan framför en bra film? känns som det är längsen man kunde göra det mitt på blanka dan:)
Ska nämligen inte hämta min dagis kille förns kl 15.00 idag! Tänk att han varit så här liten, nu är han min stora pojke:)


3 kommentarer:

Melissas Prinsar sa...

tiden går alldeles för fort!
får man fråga varför han hade sond när han va liten?
Kram på er!

Sandra sa...

Ja det går alldeles för fort gumman...Snart har jag en liten bebis och Moa och Milo kommer bli sååå stora.

✫Familjen Bus✫ sa...

Åååh vilken liten gullrumpa! :)
Kul och nervöst med dagisstart!

Kolla gärna in mitt senaste inlägg, nu går det undan här :) hihi
så skoj!

kram