onsdag 22 februari 2012

6 månader

Idag är det 6 månader sen min viktresa började och det har hänt en hel del minst sagt:)

På första bilden vägde ja 26 kilo mer än vad jag gör nu!


På den här bilden tror jag att ja gått ner nånstans mellan 15-18kg


På den här bilden har ja gått ner 24 kg


Och på dagens bild är det -26 kg:)


Wow vilken resa jag gjort, det är helt galet!
Det här halvåret har verkligen bara flugit förbi :)
Jag har verkligen öppnat ett nytt kapitel i mitt liv:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Shhhhit vailke resa du gjort! Härligt jobbat!
Kram K

Anonym sa...

härlgit resa du gjort! så himla bra kämpat!
Kramiz sara

Anonym sa...

Det är verkligen strongt gjort! Vilken karaktär! Och vilken man du måste ha bakom dig som stöttar dig i detta och "ger" dig all denna egen-tid!