måndag 23 april 2012

Drömmer mej bort

Om drygt en månad lämnar vi östgöta slätta för att besöka våran stuga i Varberg!
Ja längtar som bara den, Varberg är en helt underbar stad och jag bara älskar att åka dit och bara få vara:)
Vi kommer bara ta dagarna som dom kommer och gå till alla fina lekparker och ta härliga långpromenader och bara njuta:)

Längtar längtar längtar, låt det bli den 19 maj NU!!!!:)

Bilderna är från när vi var i stugan sommaren 2010


Detta är nog mitt smultronställe och till Varberg ska ni åka om ni får chansen!
Har ni nåt smultronställe som ni kan rekomendera?








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Coquina sa...

Vad fint =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Ida sa...

Jag gillar med Varberg! Även Halmstad är riktigt mysigt :) Annars gillar jag Östergötlands skärgård Mycket med :)