måndag 23 april 2012

Lite groggy;)

Har fortfarande inte vant mej helt vid glasögonen, eller jo jag trivs nåt så grymt bra i dom, fasen va nöjd jag är alltså:)
Men lite snurrigt är det allt fortfarande, men det tar kanske ett tag att vänja sej vid en annan styrka. Nu vill jag bara att det ska bli blå himmel och sol så jag får inviga mina solbrillor:)


Tack till alla er som lämnat kommentarer om att ni gillar mina brillor, ni är så gulliga:)

ALLA ni som lämnar kommentarer, tack underbara ni:)
Det blir så mycket roligare att blogga när man får respons, och jag ska själv bli bättre på att kommentera bloggar, vet ju själv hur glad man blir:)

Och till er som inte har nån blogg och ni anonyma, om ni inte redan märkt det så svarar ja på era kommentarer under inlägget ni skrev på, så ni inte bara tror att ja dissar er:)

Nu ska ja fortsätta att titta på bb, ville mest bara kika in för att tacka er för att ni är bäst:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jannie sa...

Supersnyggt ju!
Jag önskar jag oxå kunde ha glasögon,men jag ser för jäkla rolig ut i det.Samt så är det så smidigt med linserna...

O du?håller med dig.Varberg är supermysigt.Speciellt på sommaren!
stor kram o hoppas du får en härlig dag

PSTACK för dina goa ord!blir alltid lika glad när du kikat in!